en hun cs
Értéket képviselünk

Faith In NatureПријавите реселлер


"Brendovi" i "Brendiranje" su postale svakodnevne reči kako u potrošačkom tako i u poslovnom svetu, ali ne dele svi istu ideju, ili čak ideal, o tome šta je brend i šta treba da bude. Za nas znači sledeće.

Prvo, brend pokazuje kako proizvod izgleda i kako se pojavljuje. Posle iscrpno nezavisne ankete trgovaca i potrošača, započete 2006-te, postalo je očigledno da etiketiranje,koje smo u to vreme koristili, bile su suprotnosti, potencijalno zbunjujuće i nije bisu adekvatno simbolizovale proizvode i poslovanje. Stupili smo u kontakt sa jednom Dizajn vodećom agencijom koja je dobila zadatak da modernizuje i obnovi imidž kompanije, sa posebnom pažnjom da pomogne potrošačima da prepoznaju i odaberu proizvod koji je bio upravo za njih. Ova vežba je i sada u toku i nastaviće da se razvija kao i uvođenje novih proizvoda za nova tržišta.

Drugo, brend mora biti odraz onoga za šta se kompanija zalaže i u šta veruje. Mi želimo da naši klijenti ne samo kupuju naše proizvode, već i da se osećaju dovoljno sigurni u svoje kupovine, tako da ne samo da će opet kupiti, vež će takođe preporučiti Faith in Nature i Clear Spring prijateljima i porodici.

Na kraju, brend mora da govori istinu. Zbog toga, mislimo da mora biti iskren i ne pokušavati čininiti i pokazivati nešto što nije. Primer za to je, kako smo istakli spisak svih sastojaka koji se koriste u određenim proizvodima kako na latinskom tako i na svojim imenima, kao i identifikovanje njihovih određenih izvora. To je već više od onoga što je potrebno zakonom i normama industrije, ali verujemo da klijenti moraju da se obezbede informacijama na osnovu kojih će se zasnivati njihove odluke o kupovini.

Jedan brend može da prevari nekoliko ljudi, ali mi ne želimo nikoga da prevarimo.